Här igen

Man känner sig lite halft rutten som inte skrivit. Men jag är den där typen av tjej som gör allt min pojkvän vill. Nej, skämt och sido. Jag har jobbat och slitit som ett jävla djur, har även gått min första skoldag.

Första skoldagen på Komvux var otroligt seeeg, för en gångs skull fick jag känna mig smart och överlägsen. De pratade om First Class, de förklarade med stora bokstäver, steg för steg. Jag visste allt, kändes bara pinsamt att lyssna på det. Som om det satt ett gäng mongon i lektionssalen.

Sista timmen i skolan hade jag fruktansvärt ont i magen, kändes som om jag skulle trilla ihop vilken sekund som helst. Kunde knappt gå, så ont hade jag. Men på fredagen var det bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0