Vågar jag låna ut min mus?

Det är så fruktansvärt kallt hemma hos oss. Jag går med en fleecetröja på mig, och jag hatar fleece. Vill bara slita av mig kläderna då, det känns så torrt och jävligt. Men kan ta på mig tröjan jag hade igår, ville bara inte ha den då jag körde eftersom den luktade häst. Räckte med att min jacka hade all hästlukt, vad smutsig den har blivit.

Har ganska precis smällt i mig två kokta korvar, var riktigt gott faktiskt. Snart kommer mamma hem och då ska vi fika. Det ser jag fram emot som alltid. Därefter ska vi åka till skogen och gå med våra hundar. Kallt och jävligt.

Ikväll ska jag lämna en datormus till min pojkvän. För de skulle lana på lumpen. Min fina mus, vågar jag låna ut den?

Nu kommer mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0